Hledáte efektivní způsob, jak se neztratit v záplavě nejrůznějších internetových odkazů. Jak zvýšit povědomí o své webové stránce a zároveň na ní přilákat více zákazníků. Zákazníků, kteří budou generovat zisk a pomohou vám k explicitnímu růstu? Jenže jak toho docílit, když finanční prostředky na vlastní propagaci jsou omezené? Pomoci může optimalizace webu nebo placená reklama.
Seo on-line
Internetové vyhledávače pracují s určitým algoritmem, který upřednostňuje weby, které jsou plněny zajímavým obsahem, jsou přehlednější nebo jejich správci umí lépe pracovat s klíčovými slovy. Pokud je web správně optimalizován při výsledcích hledání se zpravidla objevuje na prvních pozicích. Pro potencionální zákazníky je tak mnohem snadno dohledatelný. Uživatelé internetu zpravidla vybírají z odkazů umístěných na první straně, další se už povětšinou ani neobtěžují navštívit. Vaším cílem by tak mělo být umisťovat se co nejvýše. Optimalizaci webu mnoho začínajících firem nevěnuje patřičnou pozornost, neboť výsledky nejsou vidět hned. Výsledky se projevují v delším horizontu, přesto bychom práci se SEO neměli opomínat.
PPC reklama
Možná ještě si všimli, že internetové vyhledávače upřednostňují placenou reklamu, ta se objevuje dokonce ještě před správně optimalizovanými weby. PPC reklama https://www.seoconsult.cz/co-je-ppc-reklama je efektivní způsob reklamy, kdy inzerent neplatí za samotné zprostředkování reklamního obsahu, ale až za jednotlivé prokliky na tížený odkaz. Inzerent si sám tedy může určovat, kolik je ochoten do reklamy investovat. Výsledky jsou navíc měřitelné již pár minut od spuštění. Reklama dokáže zacílit na potřebnou skupinu uživatelů a má dlouhodobý efekt. PPC reklamy jsou vytvářeny na míru dle preferencí a potřeb konkrétního klienta. Výsledkem je reklama, která má skutečně smysl a tížený dosah.